20 Eylül 2015 Pazar

Hikmet Gedikli - Ti Amo Ada

Yeni kitabımız Hikmet Gedikli'den Ti Amo Ada yani Seni Seviyorum Ada. Okumaya doyamadığım bu kitabı bizlere İkinci Adam Yayınları ulaştırmış. Yazarın ilk kitabı bu ama umarım devamı gelir. Yeni kitaplarını da okumayı çok isterim. Hatta belki bu kitabın devamı gelir diye de umuyorum. 
 İtiraf ediyorum bu kitap da önce beni güzel kapağı ile kendine çekti. Denizin ve sualtının görüntüsü tam tatilde okunacak kitap izlenimi uyandırdı bende. Ve tabii kitabın arkasını okuyunca da romanın İkinci Dünya Savaşı'nda Yunan Adası Meis ve İtalya'da geçtiğini görünce hemen tatil çantama koydum. 
Kitap daha ilk sayfalarından okuyucuyu kendine sıkıca bağlıyor. Aslında kitabın konusu pek klasik. Dedesini savaşta kaybeden ve dedesinin savaş sırasında yazdığı mektuplarla onun anılarının peşine düşen bir kahraman ve o arayışta yaşadıkları. Ama kitap o kadar dolu dolu ve akıcı ki bir anda elinizden bırakamadığınız bir hal alıyor. Hem elinizden bırakmak istemiyorsunuz hem de bitsin istemiyorsunuz. 
İtalya, İspanya, Yunan Adası Meis, Kaş, Gökçeada hepsi hakkında bilgiler ediniyorsunuz. Bir nevi roman içinde gezi kitabı özelliği de var diyebiliriz yani. Bu ülkelerin kültürleri ve yemekleri hakkında da bilgi sahibi oluyorsunuz. Kitabın bir başka güzel yanı da sizi çok güzel şarkılar ile bir araya getirmesi. Benden size tavsiye kitabı okurken karşınıza çıkan şarkı isimlerini mutlaka dinleyin. Yazara beni Alessandro Safina ile tanıştırdığı için de çok teşekkür ederim. 
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder