2 Eylül 2015 Çarşamba

Şebnem Burcuoğlu - Kocan Kadar Konuş Serisi

Yeni kitaplarım Dex Plus Yayınevi'nden Kocan Kadar Konuş serisi. Yazarımız; Şebnem Burcuoğlu. Normalde önce kitabı okur sonra filmi var ise izlerim ama bu sefer bol miktarda ki olumlu yorumlara dayanamayıp önce filmi izledim sonra kitapları okudum. Bir kez daha önce kitabı okumam gerektiğine karar verdim. Çünkü karakterleri kendi gözümde canlandırmayı seviyorum. Ama önce filmi izleyince Efsun direkt gözümde Ezgi Mola olarak canlandı tabii ki.

Hem kitapları hem filmi şiddetle tavsiye ederim. Kitaplar akıcı ve pek eğlenceli. Bayağı bayağı gülerek okuyorsunuz. Serinin ilk kitabını okumama gerek yok filmini izledim diyorsanız yanılırsınız. Bence mutlaka kitabı da okumalısınız. Hiçbir şey olmasa hayali yazarın kim olduğunu öğrenmek için bile okumaya değer.

İkinci kitaba gelince; film bildiğim kadarıyla daha yeni çekiliyor. Vizyona girmesi de Ocak 2016 diye yazıyor film sitelerinde. Çekilip vizyona girene kadar bence kitabı alın ve okuyun ki devamında neler olduğunu biran evvel öğrenin. Zaten bir çırpıda hızlıca okunan kitaplar. Ve sonra sizde benim gibi ikinci filmi sabırsızlıkla beklemeye başlayacaksınız eminim ki. Hele ki kadroya Hümeyra'nın katılacağını duyduğumdan beri daha bir sabırsızlanmaya başladım. Hümeyra hangi rolde diye merak ediyorsanız, cevap Kocan Kadar Konuş Diriliş kitabında. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder