23 Haziran 2014 Pazartesi

Laurent Gounelle Kitapları

Sırada ki kitaplarım Pegasus Yayınlarının aracılığıyla Laurent Gounelle'den; 2 yıl önce çok revaç da olan ilk iki kitabı. Bu kitapları hep görüyordum ama nedense elime bile alıp hiç bakmamıştım. Taa ki Alev Ablacığım bu kitapları mutlaka okumamı söyleyene kadar. Alev Ablam söylediyse kesin bu kitaplardan bir şey öğreneceğim diyerek hemen aldım.  

 İlk önce "Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer" kitabına başladım. İsminden dolayı çok çekici gelen bu kitabı severek okudum. Kişisel gelişim kitapları tadında güzel bir roman olmuş. Olayların içinde vereceği mesajı çok güzel vermiş yazar. Kendinize uygun bir şeyler mutlaka bulabilirsiniz. Özellikle iş hayatı ile ilgili değindiği noktalar ve bahsettiği karakterler çok günümüzden örnekler. Bir çoğumuzun sıklıkla yaşadığı olaylar ve iş hayatında çevremizde olan kişiler. Ortalarından itibaren kişisel gelişimin yanı sıra konu biraz daha heyecanlandığı için çok daha akıcı gidiyor. Bir noktadan sonra kafanızda sorular oluştuğu için cevapları biran evvel öğrenmek için daha tempolu okumaya başlıyorsunuz kitabı. 


 İlk kitabı bitirdikten sonra hemen "Mutlu Olmak İsteyen Adam" kitabına başladım. Bu kitap ilkine göre hem daha ince hem de daha seri okunabilen daha yumuşak bir kitap. Bali'de geçtiği için belki de insanın içine bir sıcaklık bir huzur veriyor. Bu da diğeri gibi kişisel gelişim kitabı tadında bir roman. Bazen günlük koşturmalara ve sorunlara kendimizi o kadar çok kaptırıyoruz ki mutlu olmayı unutuyoruz. İşte o zaman bu tarz kitaplar okumak iyi geliyor. Kendimize çeki düzen verip ufak şeylerle mutlu olmaya, gülmeye, gülümsemeye, hayattan keyif almaya başlıyoruz. Ama tabii etkisi ne kadar sürüyor orası tartışılır. Allah'tan böyle çok kitap var da ne zaman ihtiyacımız olsa bir yenisini okur yeniden motive oluruz hayata karşı. 


1 yorum:

  1. Hoşgeldin blogdaş, çok çok yazman bizlere okutman dileğiyle ;)

    YanıtlaSil